tiden bara springer!

shit, i morgon börjar semestern! jag gör ju alltid såhär, sparar så mkt som möjligt att göra till absolut sista sekund... "jag hinner"... bara för att jag ska slippa sitta startklar och vänta. Finns ju inge tråkigare.
Dagen har varit riktigt bra, har hållt energin uppe Heela dagen. Hoppade upp vid tio, slängde i mig en balja kaffe. Tog morgonprommen förbi buspojkarna på Inkline med Elsan & där råkade vi möte en erica så passade på att ta en latte när vi väl hade tid båda två... Det var inte behagligt, varmt o klibbigt i solen efter prom+varm latte. Nå ska inte klaga, är ju trots allt på väg till värmen ;)
For & arbetade lite, sen en till titt in på Ink där Lina låg å fick färg. Glömde Johans kepa igeeen! I morgon ska jag lyckas! ;)

Hem, fixa sallad... gott, de var riktigt salladsdag idag! Slängde in alla räkningar redan idag, wiiiho, finns de något tråkigare?? Fick Finfint kaffe främmande av Lena & Lina. Hade varit fyndig nog att handla jordgubbar & kesella! Sjuuuukt gott! Vet inte hur mycket pengar jag hunnit lägga ner på jordgubbar den här sommaren, skyller på att vi tjejer behöver järn :)
Var nog till en början bara jag som var pigg & alert men de blev faktiskt lite liv i bägge två efter lite kaffe&surr.
Jo men just. Har ju hunnit med en kvällsprommis med sandra också, de var som dags!

Kort & gott, en bra dag idag. Hunnit se många gladisar & då är jag glad.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhh jag vill också till värmen!!! :) Hoppas ni får en kanonbra semester!

2009-07-21 @ 19:40:29
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback