tok fnissigt!!

jahaja, fredag morgon satte jag & tjuvlyssnaren oss i bilen till skeå. bilresan gick väldans smärtfritt, behövde inte köra en meter. väldans ovanligt för min del faktiskt :) tack gugge!
började me max när vi kom fram, mumma! fast donken hade funkar lika bra för min del ;) sen startade vi fnisshelgen. hihi. jag o gugge drog en shoppingrunda, blev inte mycket annat än MakeUpStore. Var snäll o lät stackaren slippa vänta medans jag gick igenom BikBok&Gina, de sparades tills emmapemma kom.
Superbra väder & god öl. Kan inte bli bättre. Vid fem kastade jag in handduken en timme, checkade in på hotellet för en liten powernap tills emma skulle vara framme.
Åh, vad roligt de var att få träffa henne. Tror vi har skrattat från det hon kom tills vi for! Märks inte att vi umgås så sällan som vi gör. Nej, nu ska jag greja vidare här. Inte riktigt tid att blogga.

En supernöjd ninni me godaste latten som finns!!



En glad jag & en liiite 14is poosar emma ;)

Kommentarer
Postat av: emma

haha, 14is posar emma! :)

vi hade svinkul :)

2009-07-06 @ 22:17:00
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback