oj, nu var de tomt här..

nu har jag slöat till me bloggandet några dagar här igen. jag som var så duktig där ett tag!
såg att mitt PMS inlägg var överst som en fin påminnelse om att jag kan vara "sur-nina" ;) helgen har varit skit bra.
Fredagen spenderade jag & fröken Ö me mina päron på brors baksida i hettan. Det är bra, man behöver mamma o pappa tid också. Speciellt som jag o pappsen inte fått någon riktigt roadtrip på evigheter nu när jag är barnlös.
Men nu tickar min klocka hela tiden ;)

Kvällen spenderades i kiruna, riktigt trevligt. Ännu mera party på hemresan. Mysigt me minibuss också.
Lördagen spenderade jag o skutten på varsitt håll. Fick hänga me mina bästaste pojkar! Även toffeln kom, de var riktigt roligt att få se honom också! :)

Har inte så mycket å säga. Idag måste jag klura på födelsedagar, har ju två st i morgon! Fast jag älskar att hitta på presenter åt folk så de ska inte vara någon fara ;)

aja. tjiiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback