okej lina, vi prövar ;)

20 sanningar...

1. jag vill inte bli gammal ;)
2. jag har massor m konstiga idéer (= små tvångstankar)
3. på jobbet vill jag ha Rent & snyggt men hemmet ser ofta ut som en svinstia
4. jag har världens bästa pappa, ja & mamma.
5. jag är bebissugen varje dag (såklart en luddig sådan)
6. gillar att köpa presenter, finns inge roligare än när man hittar på klockrena saker ;)
7. Såklart tycker jag också att mina vänner är bättre än andras, dem är perfekt!
8. Skulle hellre låta bli att tvätta håret på två veckor än att använda skräp i det
9. Är ofta alldeles för ärlig
10. Är ännu kvar i "kan själv -åldern"
11. Drar alltid på mig andras känslor så snälla var glad
12. Har självklart massor me komplex, men för d mesta gillar jag mig själv
13. Röker som en tok, urk.
14. Har inte läst en bok sen jag gick i gymnasiet
15. Tycker ögon är otroligt vackra men ändå bland d läskigaste som finns...yuck.
16. älskar att lägga pengar på mig själv, hår, naglar, hud, fötter, smink, gaddningar... investering ;)
17. tror för mycket på astrologi ;)
18. tvättar sällan bort sminket
19. har blivit en tidsoptimist & de hatar jag
20. älskar att sitta på fik me min latte & cigg ;)

då utmanar jag väl pip,  catja, rebban, erica, lotta.....

Kommentarer
Postat av: Catja

Åååhååå va svårt! Jag ska försöka! :)

2009-06-01 @ 11:58:32
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Jessie

shit.. nu måste man använda dom grå.. å på en måndag dessutom.. =)



kram

2009-06-01 @ 14:31:01
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men åh va svårt :) aja jag ska försöka ^^

2009-06-03 @ 00:03:17
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback