huvvaligen,..

nyss hemkommen från sjukan... tror inte jag alls passar in att vara där och hälsa på egentligen, tycker ju inte om att se människor lida och vet ju själv att jag är Sämst på att gömma såna ansiktsuttryck också. (eller vilka uttryck kan jag gömma eg? världens sämsta lögnare) Så med andra ord, jag är nog inte så uppiggande egentligen men försöka går ju iaf :) & sen kämper T superbra själv faktiskt med att hålla humöret uppe.

Nu har jag själv Äntligen blivit pigg iaf. Hemska jävla mage, sjukt jobbiga dagar och läkare är ju för underbara! :P neeh. Orkar inte ens ta historien. ursa. men iaf så känns de otroligt lätt allting nu när de inte värker konstant!

ganska tom i huvet såhär efter en arbetsdag som vanligt. Babblar nog alldeles för mkt under dan för att de ska räcka till på kvällen också :)

har föresten kommit på en sak till nu när jag känner mig såhär pigg, i stället för att köra på som en tok som vanligt ska jag faktiskt lägga den där lilla extra energin på att försöka ta hand om mig själv :) inte dumt. (alla vet vi ju att de kanske inte håller så länge, haha)

Nu ska jag ringa lena och sitta och mmm.a lite innan greys.

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback