än en gång....

vilken jäkla helg alltså. KANONKUL!!! Hihi.
har haft helt stört mycket att göra fram till lördag morgon då första ölen sprättades. har farit som en jojjo fram o tillbaka överallt o ringt tusen gånger till tusen människor (känns d som) o kollat så allt blir som d ska.
helt slut i huvet. men d gör inget, tycker de är roligt att fixa o dona o hålla i trådar. speciellt när man ordnar för någon som verkligen är värd det. ens vänner är ju verkligen det bästa som finns & de är födelsedagsbarnet är en av dem bästa jag har. hon är perfekt ;)

bilder från allt finns såklart på facebook så gå å kika, haha. har inte gjort annat än skrattat känns de som!
bara bus, bus, bus. ja, och om de är nån som är slow så är de väl jag har  vi kommit fram till. (jag o lena)
vi brukar alltid skratta åt henne att hon är seg, o visserligen, hon kanske inte drar lika mycket diskussioner o kommentarer som jag men hon observerar betydligt mycket mer. haha. jaja, jag är som dum ibland. kanske för att de är enklare att inte veta vissa saker? :)

jag o musslan ska beställa en jättesöt rosa  cd som vi kan ha när vi ska sola. hiihi. fan vad myyysigt!

nej, jag är inte på blogghumör eg, har för mkt damp i mig. tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha va bra skylt =P

2009-05-31 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback