blek & prickig!

måste verkligen få sol, hatar den här vita känslan, yuck. Konstigt nog verkar de bara vara ansiktet som byter hud. Benen har faktiskt sådan färg att den går att leva med.

torsdag igen, redan, jag som inte hunnit mkt i veckan. otippat? hade ju tänkte hinna vara lite social med folk osv. nånå, fick köra gäsprace med pipen i början på veckan iaf ;)
fröken ö har ju iofs varit här o hälsat på, fast hon hör ju mer eller mindre till inredningen så d gills inte :)
har faktiskt lite sovmorgon idag, men då kör jag långskift i stället.
hm, nånå.

måste styra upp en frulledate med TT igen, jag är ju fasen hungrig hela tiden.... bättre blir de ju inte av att fantisera om vad som finns på nexan. huvva!

aja. nu ska jag gå å göra nått åt mitt självlysande ansikte :P

tjing

Kommentarer
Postat av: Catja

Åh Nex frulle faaaan va fint!

2009-05-14 @ 10:46:47
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Jessie

jo har haft gäsprace hela veckan.. å jag försöker desperat vända dygnet.. går ingen bra.. vi måste styra upp det här... kram kram

2009-05-14 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback