d ska väl vara jag till d också...

ja, min stackars förbannade Näsa! Min lilla story börjar me att jag igår morse över morgonkaffet beklagar mig åt pip över att min näsa känns svullen... den kanske är just liite röd också. hm. vi kommer fram till att de kan vara en ny inneboende.
försöker lite lätt mörda den men de händer inget. Lägger ner d så jag inte ska se så hemsk ut till jobbet.
Tänker "smart" när jag kommer hem (tycker jag iaf) och ställer mig i dushen läääänge så hyden ska bli extra mjuk o jag lättare ska kunna döda utlänningen som bosatt sig under skinnet. Kämpar & kämpar men inget händer. Ger upp för jag är för trög för att andas genom munnen så blir ganska yr, haha. Smörjer in mig me alla mina bästa Decleorprodukter, tänker att jag går den snälla vägen så skurken kanske mognar o är redo i morgon. Men nej, mitt mosande hjälper inte på morgonen heller. Då kom nålen in i bilden, nej. Kommer ändå inget slusk från den, bara blod. Stackars näsa. Nu ser jag sådär lagomt nygråten ut Hela tiden! Röd o svullen näsa! Nånå, får se d från den ljusa sidan, mina ögon ser väldans gröna ut mot den röda snoken. Haha.
Nej, fuck. Har en riktigt ugly-dag idag. Känner mig fet också (tack PMS) & är sugen på precis allt! De gör ju inte saken lättare att halva jobbet PMSar samtidigt o bara vill ha GODIS. Puh.

Ska suga på mitt kaffe o min cigg nu. & Nej, jag är inte sur el deppig. I morgon kanske jag gillar mig själv igen ;)

Kommentarer
Postat av: Tessi

Fint å vara tjej...Tycker vi borde få betald semester under dom här perioderna....

2009-05-05 @ 22:30:01
Postat av: Anonym

Varför ska man ha semester? FÖR FINNEN?

Tror inte nina är så fjuttig

2009-05-05 @ 23:27:00
Postat av: Anonym

hahaha

2009-05-06 @ 07:22:26
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Lotta

Oj lät ju inte så roligt :/ Men man överlever ju :) Tänk på stackars mej som har gått med en röd prick på näsan i snart 1 år :P

2009-05-06 @ 07:34:23
URL: http://lotttabom.blogg.se/
Postat av: Catja

Hhaha! Oh no! Din stackare å mens på det.. Det är nog PMSet som är värst! Utlänningen kan man sminka över. Prova boka en tid på migrationsverket och få den DEPORTED! ;)

2009-05-06 @ 08:02:21
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

den här utlänningen gick inte att sminka över, faan. näsan är som så blank o misshandlad så allt bara som glider av! :D

2009-05-06 @ 08:09:39
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: emma

schnyggt ;)

2009-05-07 @ 12:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback