första skitdagen på länge...

mm. har haft alldeles för tokroligt och för mycket att göra för att ens tänka på att blogga. idag är första jävla skitdagen på många vad jag minns. trodde den skulle bli bra, trots regnet, var helt pigg o speedad men sen har bara de ena efter de andra jävlats. fuck.
har iaf fått surra av mig med min dampmussla. attans vad skönt, men de hjälpte inte helt, behöver ut o springa eller nått känner jag. men hinner inte.... suck.

annars händer tokmycket just nu, heela, hela tiden. har haft riktigt kul senaste tiden. att solen lyser hjälper ju faktiskt mycket :)

hoppas nån haft en bra dag idag, verkar ju tyvärr inte vara ensam om min skitdag :P
i morgon blir bättre, bäst hade den blivit om jag fått sätta mig o köra till umeå!



Kommentarer
Postat av: tihi

Håller med om att detta varit en sugdag som kan raderas från ens exstitens... vädret gör att man blir ännu med less... men efter regn kommer solsken.. =) kram

2009-05-27 @ 23:06:32
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste hålla med att det har vart en skitdag.. Började med att försvova mig till jobbet nästan 2 timmar och sen bara regn hela dagen.. Usch för såna här dagar säger jag bara.... =)

2009-05-27 @ 23:09:50
Postat av: Stina

Var av mig förra inlägget, vet inte varför mitt namn försvann =P

2009-05-27 @ 23:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback