när jag ändå sitter här...

ja, sitter ju lika här, me ciggen i handen o känner mig inte klar för att sova så kan lika gärna kladda ner nåra nattflummiga rader här..
Haft en sisådär torsdag, blev irri på min revisor som hade dubbelbokat mig. Okej, jag om någon vet att d händer, men att skylla på förvirrade mig att jag var en timme sen. Neehädu, de ska hon få höra i morgon att d var jag visst inte. Fick ju svindåligt samvete så var tvungen att blippa o kolla skickade sms, hon hade fel, haha. (oväntat, har ju alltid rätt)
nej, men skämt & sido. dåligt. jag hade ju dessutom kunnat arbeta istället.

idag har den bästa av alla dessa Lindor varit på thebesök. De var riktigt mys o få surra en stund. Hon kändes glad & lugn också, d är skönt för har världens förmåga att suga åt mig när folk är trött o deppig.
Därför borde fröken Ö också vakna till liv, nå nu försöker hon ju iaf ta sig i kragen. Äter ju till & med vitaminer ;)

Var & knöck min gullegris idag så jag fick komma ut & röra mig lite. Fan vad härligt de var när man väl kom ut, me musik i öronen gick d bra mycket lättare också.

neej, nu ska jag ta o sussa så jag orkar upp för ska dra en våffelfrulle i morgon igen. fast med Tomasen i morgon, de borde ju vara en bra grund för en lyckad arbetsdag.

fick bilden på fasters gull som jag tänkt rama in idag. sööötaste! man blir helt glad av att kolla på dem ;)


Kommentarer
Postat av: Erica

De var ett riktigt fint kort på Maja och Alex :)

2009-05-10 @ 07:01:38
URL: http://ericafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback