fanfanfanfan

hela min kropp värker, feber igen och ont i lungorna. ikväll har jag tyckt riktigt synd om mig. känner mig som en pensionär när de är tungt att vända sig i sängen. sova kan jag inte heller. har legat sen 23... har hållt på att hosta lungorna ur mig, bokstavligt talat. klev ur bilen här på skrotupplaget där jag bor och kom inte många meter fören jag stod dubbelvikt mitt på vägen och kräktes.
jag blir så Arg, varför kunde jag inte hålla en dag till? när det verkligen är något jag vill göra!! kommer bli hur kul som helst, inte hur Bra som helst för de är tränat för lite, men med ett glatt gäng blir allt kanon ändå. Då innebär de givetvis att man ska orka stå på benen, även om man får bli utburen sedan. Ja, givetvis är det Inkline visningen jag pratar om... Fan,fan,fan. Bara jag kunde få somna nu.

& nej, jag vet ingenting. Är jag så här vek som idag blir det svårt att göra många knop i morgon.
Men jag måååste bli pigg!


Kommentarer
Postat av: Stina

Typiskt att du skulle bli sjuk just nu när du hade såna roliga planer! Hoppas du fick dig din sömn och att du känner dig pigg som en lärka idag =)

2009-11-27 @ 06:56:39
URL: http://annastina.webblogg.se/
Postat av: Catja

Hoppas du är piggare idag... Kram

2009-11-27 @ 07:34:51
Postat av: Emma

men nu måste du ta dig till ett bättre sjukhus! jag blir orolig, en 24 åring ska inte vara såhär dålig! hoppas ni får roligt idag, men jobba inte ihjäl dig! :) kram

2009-11-27 @ 10:37:18
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback