fasen

vad roligt vi hade igår alltså... spännande att se sen!
sitter o väntar att Acke ska komma med något ätbart, ska pröva äta liiite mat nu. Mår faktiskt bättre av min Aloeveradricka. Taaack!
Kom oss inte iväg med flyget idag, alldeles för mycket att göra, som vanligt & jag ska ju inte stressa.
Men känns skönt att komma iväg, leva lite igen. Har känt mig som i ett fängelse när jag varit som risigast, paaanik får jag. Men nu känns allt mycket bättre & jag är glad.

Pappa min firade jag i förskott, med en riktigt fin present, har grät en skvätt till och med. Fast sådan är han,  min lilla pappa. Och han vet att han är bäst alltid, men ibland behöver dem höra det också.

Nu blir de nog bara mys-söndag med vännen. Han ÄR bäst som orkat me mig trots mitt ickeroliga humör och mående senaste tiden. Fast jag håller ändå med dig TG, finns ingen anledning att skriva om sina respektiva här på bloggen och lämna ut dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback