ojojoj

såhär tidigt har jag inte druckit morgonkaffe på vädigt länge. skippade ändå mitt "två timmars" uppvaknande som jag annars alltid har innan jobbet. vissa, el många förstår inte hur jag kan kliva upp så mkt före... men jag tycker verkligen att jag Måste vara Vaken på riktigt i huvudet när jag kommer till mitt jobb, allt annat vore orättvist mot första stackaren som ska sitta i min stol :) annars skulle jag nog vara en såndär "ljusa slingor i hätta" frisör varje morgon. haha ;)
nej, och så är de rätt skönt att ha lång väckningstid att spela på då det ibland får ringa en timme innan jag märker. (har alltid någon som ringer, än, vuxet )

nu ska jag surpla i mig kaffe, checka facet och hoppa i kläderna som ligger utlagda på kossan i hallen.
päronen tog min elsapelsa igår, hon hade varit trampig och längtade nog efter oss. nååå, lillgumman.
här trampas de aldrig när Riktiga matte går, bara total lycka.
Dem själva är totalt Sålda på en annan fröken just nu.. Det är lustigt vad fort man gör plats åt dem "Små" pälsbollarna i hjärtat. Ärligare relation får man nog leta efter.
Tjat,tjaat,tjaaat men SNART kommer min alldeles egna pälsis som jag tack och lov inte behöver ge tillbaka åt ngn (som elsa, ginnie, greja). ÅH vad jag ska tycka om! Fast oj vad jag ska nojja, i smyg såklart... haha. Är ju lätt hysterisk med mina egna att de ska försvinna ifrån mig. Men de ska inte den här.

Nånå, nu flyget och i morgon PINK!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Knappt nå avis alls! Jag lovar... Hoppas ni får det gräjt! ;)

2009-11-10 @ 00:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback