okej, gnäller lite jag också ;)

idag var faktiskt en sån dag som man fick gnälla. Fuck vilken hemsk arbetsdag jag haft. Mått illa i sinne i princip hela dagen och fryst ända in i skelettet. & samtidigt har jag försökt vara en hyffsad jobb-nina också. Huu. Det är inte d lättaste kan jag säga. "hur är d med dig då?" -"joo,de är bara bra". eller hur. fast vi har inga dåliga dagar (som märks) då är vi inte där :(
Inte jag i alla fall. Sen använder ju andra sina kunder som psykologer för dåligt mående... haha. men är väl inte direkt så Bortkommen än. Lås in mig när den dagen kommer! ;)
Fick en söt liten överaskning just när jag skulle gå hem. Glad blev jag :)
Fast just en aning kryp o panik i kroppen "måste hem o spyy". & herregud, den här människan hade jag ju lätt kunnat säga det åt, men sitter väl i mig att man gnäller inte åt andra när man inte lämnat arbetet :)

Har legat under täcket några timmar, välbehövligt. Nu ska jag nog fara o rasta Ginnie en sväng så jag får frisk luft. Matten tyckte jag skulle vila, men hon behöver faktiskt hjälp mer än jag just nu. Så en liten sväng iaf.

Räknar nästan ner dagarna till mina provsvar nu mer än till valpen... Jag vill bli mitt vanliga jag igen!

Haarebra. HEj!

Kommentarer
Postat av: lina

Snart är du back to normal igen, för jag tror att när valpen anländer så kommer du gå runt med ett fint leende hela dagarna :) Hoppas provsvaren visar något vettigt så du blir frisk och vanliga Nina nu, för du saknas! Men viktigaste är att du blir frisk i första hand! Ha det toppeeej för det förtjänar du så ses vi snart igen :)

2009-11-04 @ 13:10:19
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback