slut som artist...

fy fasan vilka kopiöst hemska dagar det varit. har verkligen bara gått på vilja. nätterna har varit värst, då har jag verkligen önskat att man kunde kliva ur kroppen.
nå, min del skötte jag i det hela iaf fastän det var kämpigt men som tur var hade jag superbra hjälp. det var Guld värt. Hade inte stått annars. Igår gjorde jag inte mycket annat än Sov... åt & sov. Hjärtat var för en gångs skull vaken o snäll o tog hand om mig med alvedon o vätska. ( dem andra nätterna har jäveln sovit som en gris när jag legat o snyftat o kvidit för att jag haft så ont i hela mig att jag inte klarat resa mig ur sängen.) Det tål att tilläggas att jag är inte den som gnäller i onödan, för det mesta är jag en "kan själv" fast jag är sjuk så det ska mycket till innan jag ber om hjälp.

Nå, nu är det tack och lov bara 2 arbetsdagar kvar, sen hämtar jag min fluff och så ska jag minsann vara "mammaledig" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback