sthlm, uppsala, pink!!!!

söndag drar vi! Fasen vad härligt. Tusen gånger om "men orkar du?" Säkert inte om jag känner efter, men jag Behöver det så det spelar ingen roll ;)
Har min Elsapiga hela helgen så kommer ju vakna me ett leende, nästa helg är de Ginnie. Jojo, vi som inte skulle ta oss an någon annans hund före min kommer. Tss. Det sa vi i ett svagt ögonblick efter en mindre rolig hund.
Ginnie kommer nog hänga me oss tills Lille H kommer. Vilket iofs inte är så länge kvar:):)

Jag & Acke diskuterade ägandet av lilleman igår; behövs inte funderas på. Jag betalar Min hund själv & jag står på pappret, för jag lever inte i nån låtsasvärld och jag skulle aldrig släppa gossen utifallatt.
"neeh, men så skulle jag ju aldrig kunna göra heller"... säg inte det, hade de varit tvärtom hade jag haft svårt att släppa om de var hälften min ;) eller svårt, omöjligt:)
Alltid mest safe att ha en plan, de här har vi ju vart me om förr fast under helt andra omständigheter, men lilla räkfisan blev kvar me oss till slut! puh! :)

nu ska vi gå iväg till arbetet.
söta kunder idag, dagmamma & sen ett gammalt dagbarn till henne :)

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback