anger management, ja tack.

ja alltså, kan ju bara garva åt mig själv. (fast jag eg är småsur än). Som ni vet behövs ju inte mycket för att min värld ska rasa samman på 2 röda. Denna gång var jag själv ett klantarsel och gjorde fel (OCH DESSUTOM, slarvade) när jag skulle måtta o sy fodral till soffkuddar.
Fodralen blev självklart alldeles för små & jag arg & förbannad som ett bi... Fast det går över precis lika fort och lite stolt kan jag vara att ingeting är trasigt.

Vet inte hur många gånger i veckan jag misslyckas och får gå omvägar för att allt ska bli som jag vill? Ingeting är någonsin enkelt. Nånå, problem är ju till för att lösas fast känner nog ganska ofta att jag skulle behöva lära mig att inte bli så jäkla arg för så lite :) Kasta sönder något varje gång funkar ju inte i längden. Den här gången var jag så pass förståndig att jag till och med själv insåg att jag skulle hålla mig på behörigt avstånd från mobilen, den är himla tilltalande.

Nu håller jag tummarna för att få veta något vettigt om min Insida på måndag så vi kan lösa de Stora problemet också.

Kommentarer
Postat av: Jessica

då håller vi tummarna för dig på måndag gumman

2009-10-17 @ 21:45:26
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Lotta

Säger samma som Jessica.. Håller tummarna för dej :)

2009-10-18 @ 02:05:57
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback