faan

fan vad d är kul o blogga när de haglar in kommentarer... drar i alla fall till stugan för rekreationshelg med mina små 70 kilos fosterbebbar.
nästa vecka kickar jag igång, i sakta tempo med väldigt normala arbetstider så jag slipper krascha direkt igen.
måste bara lära mig att säga Nej till kvällsjobb och 12 timmars skift. Hellre det än att mina stjärnor till kunder blir utan frisör.

har förövrigt haft riktigt myskväll, linda m kids och sen sandra me sjukt god fruktsallad.
vad ni är bra allihopa ;)
bäst är nog ändå personen som står ut med mig dygnet runt trots humörsvängningar & däckanden på köksgolvet.

uppdaterar väl me bilder efter helgen kanske.

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du provat "Gaviscon" tuggtabletter mot ditt magonda, det fungerade i alla fall för mig vid mitt enligt läkaren "oförklarliga" magonda.

2009-10-23 @ 12:33:31
Postat av: Jessica

hallå.. får väl skriva en liten kommentar då.. ligger med värsta febern och tokhosta så jag tycker enormt synd om mig själv.. ha så skönt i stugan så får vi försöka klämma in en date nån dag.. kram

2009-10-23 @ 15:55:21
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Lotta

Känns som att jag kommenterar varje inlägg du gör :P



Skönt för dej att få komma ut och jobba snart igen.. Men håll det du säger och ta det lugnt i början så du inte jobbar slut på dej igen!! :)

2009-10-23 @ 18:32:19
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback