seeegt!

jag är fasiken inte gjord för att gå hemma! urs! nu vill jag bli hel! har iaf fått tid för gastro på måndag, kommer sövas också. sicken jäkla tur...

Arg är jag också, varit det sedan lördag. Inte nu hela tiden. Men fick se en Väldigt dålig sida av en vän och sånt gillar jag verkligen inte. En sak som verkligen visar var grundvärderingar sitter. Jag/vi bara ger & ger och andra tar utan att vilja ens ge tillbaka. Har alltid med mig mängder när jag far bort och ser till att göra rätt för mig på alla sätt och lämnar det mesta kvar, bara för att visa att man Uppskattar. Fick se att det inte ens har märkts... Det är tråkigt. Från ena sidan var det riktigt uppskattning och man ville visa att man verkligen Blir Glad och värdesätter allt som görs. Det koms ihåg. Så ska de vara, då är det roligt att Ge.

Fast få av mina vänner är småaktiga, alla ger och tar, för så gör vi. Vi tycker ju om varandra, då går det alltid jämt upp i slutändan. Jag gillar verkligen att ge, de gör jag. Men inte åt människor som bara tar och som inte självmant utan uppmaningar o förklaringar ger just de nödvändigaste tillbaka.

Och har ju glömt, en stor blomma, guldstjärna, puss o kram åt min världens bästa SANDRA! Du är verkligen som jag sa, "Bäst på veckorna"... I vardagen menar jag ju såklart. Som du fixar och donar och sköter allt nu när jag är sjuk. Du ställer verkligen upp & de behövs och uppskattas Enormt. TACK! ;)



& så fick jag ju en present till igår, älskar den. just att den är bara min o inte hänger hemma hos alla ;) tack bästisar!


Kommentarer
Postat av: tihi

det är inte våran pippi.. utan oskars pappa.. fast hon är kvar här uppe i lägenheten... kram

2009-10-13 @ 22:57:12
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åhh snygg present du hade fått :)

2009-10-13 @ 23:48:00
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Anonym

de är ju självklart, vad har man annars vänner för. :) du måste friskna till är lonley på jobbet :P

2009-10-18 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback