skjut mig!

jag är så less att jag håller på och spy. hatar att vara ensam & hemma framför allt. nej, det hjälper inte att få hit folk. måste bli hel nu så jag får komma tillbaka på jobbet!! längtar tokmycket dit! Eller ut genom dörren bara, tycker ju inte jag har rättigheter att lämna läggan när jag är sjuk. Trots att jag har mina bättre stunder och annars kommer hänga mig i takfläkten snart... men nej, nina.

har sjukt fint hemma nu så borde faktiskt vilja vara här... men icke.
igår bokade jag flyg för bebishämtning iaf. iiih, de börjar som närma sig nu. faaan vad roligt det ska bli!

nej nu måste jag göra nått, min mage tänker explodera här i soffan.


Kommentarer
Postat av: Catja

När bär det av? :)

2009-10-14 @ 19:08:22
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

va, kul med en liten "bebis":)

2009-10-14 @ 20:12:52
Postat av: Catja

Jo dom där med knäppning fram var ju D kupor. Men vär tryckte bygeln i armhålan! :( Åsså var ena wonderbran också en D men jag fick så strutiga tuttar i den! Hahahaa! :) Sorry för att jag inte kom förbo igår, vi tog tag i DET STORA PROBLEMET PÅ JOBBET igår. Å vi satt där till midnatt!

2009-10-15 @ 07:24:32
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback