tack, tack o tack ;)

vilken bra helg & födelsedag jag haft. magont o rucklig, men superbra ändå.
helt underbart att vara omgiven av bara massor med Bra människor som kom fast jag inte var som roligast. Galet mycket folk här på lördagen, fullt hus hela tiden och alla avlöste bara varandra.
Har dessutom fått hur mycket presenter som helst, fast jag bara blev 24. Då behövs faktiskt bara en kram och en trisslott.
& by the way eggis, din grej var klockren. En riktig lifesaver på lördagen på utväxten skulle gömmas! hade nog varit ganska ond utan den ;)

jag är ju verkligen en människa som uppskattar allt, alla små gester. Blev verkligen jätteglad att de var som många som kom ihåg mig & ville komma förbi fast man inte ses så ofta. Stina & Lotta bland annat var verkligen oväntat men verkligen supergulligt. Ni är sådana där människor som man blir glad av :)

sen såklart, mina närmaste ids jag inte nämna vid namn, då glömmer jag. Men fick verkligen helt klockrena saker utan att jag önskat något, väldigt personliga saker som är riktigt Jag också. Har dessutom två spännande presenter kvar idag. Iiih.

Idag har jag verkligen ingen livsgnista, helt matt i kroppen. Måste fixa med FK osv...  Känns jobbigt. Just att jag tar mig  till att sitta vid fläkten o då är de dåligt ;)

Nå, kort o gott o förvirrat; tack alla! Ni ÄR bäst! Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart man kommer förbi och grattar när du fyller år :) Kramiz

2009-10-12 @ 16:42:37
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback