törs nog uppdatera ändå...

känns lite bättre när jag läser andras bloggar och ser att de inte bara är jag som är bitter...
har som känt att de inte är någon idé att uppdatera och smitta er med bara arga inlägg. för faktiskt, är ganska mycket bitter och arg om vartannat just nu när jag är ensam Hela tiden.
Kan inte vännerna också vara hemma? Finns absolut inget positivt med att vara sjukskriven. Har också insett att jag Aldrig skulle fixa att vara Arbetslös. Huuuuvaligen.

Har uppenbarligen ett enormt behov av att ha människor omkring mig hela tiden. Bästa dagen hittills var nog min födelsedag, helt sjukt mycket folk som bara avlösta varandra hela tiden. Fasten jag var så slut att jag kallsvettades och kände mig svimfärdig så var jag glad. Min A däremot pustade mer än en gång och var nästan chockad över hur mycket folk som kunde rymmas i en lägenhet, "hur faan ska de bli när du fyller 25?". Dubbelt så mycket hoppas jag, fast så ska jag vara frisk o ha en jätteferre ;)

Måndagen gick bra, fast hela dagen försvann som i en dimma, var heelt wasted hela dagen. Nånting hittades, men såklart visste inte läkaren heller vad. Man kunde se att magsäcken var väldigt irriterad, såg tydligen Konstig ut. jaha, oväntat? Har tydligen helt vita slemhinnor, som borde vara rosa/röda.
Nu är de bara att vänta på provsvar. För när inte läkaren heller kunde konstatera något känns de inte som någon större idé att jag funderar. Fast har en Guld värd M som forskat en del åt mig, de hon kommit fram till tror jag faktiskt på.

Jag saknar många sweeties. Bland annat min Tomas. Vi ska Inte säras bara för att vi båda har skaffat oss en +1. Robbe börjar komma tillbaka nu efter nykära tiden och de är roligt, han är också en bästis som man alltid vet att han finns även om de går länge mellan dejterna ibland.

Nu börjar mitt "Go" komma tillbaka. Känner mig på väg och rätt håll och nu har jag gett mig Faaan på att bli Frisk!

Fortfarande STOR Puss åt världens bästa Sandra som hjälper med allt, verkligen allt!

Se, de blev inte bittert idag. Nu ska jag gå & pussa på Elton som jag tjuvit för att hålla humöret uppe lite bättre. Det blir nog svårt att ge tillbaka honom ;)
Vi har nog blivit lite kär i varandra han & jag. De märks tydligt när någon annan försöker ge mig en puss el kram, då är han snabbt där och går emellan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback