försöker hålla i de här :)

en snabb update iaf.... måndag igen. helt sjukt vad veckorna går fort! inte bara helgerna.
ska snart sticka iväg på jobbet.
helgen drog vi ut till Larssons stuga efter många om och men och en arg mage. det var riktigt trevligt faktiskt :)

fredag var jag till malin o fick dit mina efterlängtade naglar igen! fasen vad skönt de känns. lite mera människa igen ;)

alltså, sjukt full rulle hela tiden, fast ska inte stressa (haha) utan bara ta de som de kommer. Men kör jobbmaraton denna vecka också så är nog inte socialast i stan.

aja, nu räcker de., puss hej

Kommentarer
Postat av: Catja

Ooo! Haru?? Inte jag... Jag tänkte vänta... Om jag kan!! :) Fast onsdag ska jag vänta till. Sen om jag kan låta bli å tjyvkolla vet jag inte! :) Var det bra?? Säkert ASBRAAA!

2009-09-28 @ 12:38:57
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback