fredag igen...

fasen vad fort veckorna går hela tiden! helt sjukt. haft en riktigt bra vecka tycker jag. bara massa favoriter på jobbet & bara roligt jobb hela tiden. de märks att de är höst!
ledig idag, jag & sandra blåser till luleå och gör stan en sväng, wiie. skönt! köra lite bil o lyssna musik.
först en nex frulle bara...

sitter o nyser som en dåre, inge bra alls. måste ju vara pigg o frisk nu så man orkar me allt som skas.

nej, nu ska jag slänga lite skrot i fejjan så man tål se sig själv i provhytterna ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Nina! LONG TIME NO SEE :) Jag har varit sjuk länge så nu ska jag krypa upp ur idet. Tycker vi tar en update här snart. När passar det? KRAM

2009-09-20 @ 16:13:52
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback