går som dåligt...

ska försöka få ner några rader här. är väl på tiden!
har bara varit så sjukt orkeslös senaste tiden. urk, urk, urk. less är jag. magen är totalt paj, äter jag inte mår jag illa, äter jag så vill magen explodera.
what to do? ja, läkaren har jag varit hos, men med dessa väntetider på alla undersökningar så har jag räknat ut att jag kommer må sugit minst ett halvår till :P jippie.

humöret & orken far verkligen berg & dalbana, fast inte konstigt när man hela tiden går å kvider fast ändå biter ihop.

framkallade bilder i veckan, blev endast lite över 400 st. Men foton är verkligen roligt, nu har jag ju pyssel me att få alla på rätt plats... puh.

Två födelsedagsbarn i morgon, men de ena har dissat mig i veckan så henne struntar jag nog i. Eg borde jag fara dit, bara för att. Att de kan vara så enkelt att kasta bort en kompis på det där viset. Vill ni veta hur man gör? Åk på semester två veckor så kan man loosa en vän som man trodde alltid skulle finnas där. Det jävligaste av allt var ändå att när jag krascha på semestern så ville jag bara hem o ventilera med dig. Tji fick man.
Men jag har så många världens bästa ändå, så jag klarar mig. Det är ju inte jag som hamnar sämre, jag är ju ännu kvar med alla dessa energikickar! Jag skulle sakna vårat gäng om jag var du, vi är så bra ;) eller bäst som vissa skulle sagt :))

Jag känner att jag har måånga att ta igen tid med... & Nästa vecka ser ut att spenderas på arbetet, as usual. Men snart fyller jag år & då får jag anledning att se alla guldklimpar ;) Ibland är de bra att  bli gammal. Hihi!

Nu ska jag kila ner till tvätten igen. Ska försöka att inte va så slö här nå mer :)








Kommentarer
Postat av: Stina

Roligt me en uppdatering, var länge sen sist! =)

2009-09-24 @ 23:24:11
URL: http://annastina.webblogg.se/
Postat av: tihi

men äntligen en uppdatering.. inte kul med paj mage.. skickar en krya-på-dig kram. jobbar em på din dag så jag dyker upp efter kl 20. hoppas det går bra.. kram kram

2009-09-24 @ 23:54:15
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Catja

Vad önskar du dig?? :)

2009-09-25 @ 07:00:14
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: emma

2009-09-25 @ 10:40:41
Postat av: emma

oj, råkade skicka iväg en tom kommentar! :)



på din födelsedag får du ju tom träffa mig :D hehe!

vi rings snart! måste uppdatera dig om min situation lite :)

2009-09-25 @ 10:42:33
URL: http://emmaishemma.blogg,se
Postat av: Lotta

Oj inge roligt med paj mage :/ Och det andra läter inte så roligt heller.. Men verkar som att vissa har ganska lätt för att bara kasta bort kompisar..

Krya på dej!

2009-09-25 @ 10:48:39
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback