social helg..

det var ju som på tiden får man väl säga. har hunnit med flera små dejter. skönt, inget planerat direkt o de är ju skönast, hatar ju verkligen de där me planering och tidspassning. min lille gosse har nog haft en riktigt rolig helg också med massor av polare:) roligast tyckte han nog ändå lilla trasselsudden var, vilket var ganska otippat också efter tidigare träff.

den här veckan är den "ensamhemma" träning för hela slanten, har verkligen varit en slö hundägare med denna gosse. han är alldeles för bortskämd faktiskt. fick mail om kennel träff av K & E, den är nu i maj och de ser ju i stort sett omöjligt ut. Dels att hitta pengar och sen att fixa en bilresa ända ner till Blekinge. FAN också. Jag vill, vill, vill verkligen!

Tatueringssugen som bara den är jag också, skulle vilja få dit något på halsen el höger handen... Hm, ska klura lite på det där...
Eg borde jag ju se till att få klart mina halvklara, men njee. En sitter på låret och de har jag inget behov att att fläka me på bra länge.

Nu ska jag fortsätta m morgonkaffet och titta vidare på Gina o Nelly o drömma om att jag är smal igen :)
Man skulle behöva bli personlig shoppare åt ngn nu när man ändå inte kan klä sig själv :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner du någon som förtjänar utmärkelsen "Världens bästa mamma"? Nominera henne på http://profoto.blogg.se/2010/april/varldens-basta-mamma.html kan vara någon du känner, din mamma, syster, vem som helst som du tycker är värd en belöning för sin insats som mamma.

2010-04-21 @ 12:56:33
URL: http://profoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback