höst...

Nu känns det riktigt att det är höst. Mysigt som fasen tycker jag, härligt med frisk luft ute. Om vi kunde få lite härliga höstdagar med sol vore ju inte fel.

Har varit i stugan sen i måndags igen. Riktigt avkopplande, man trycker som på OFF knappen direkt man kommer dit. Sover, äter och myser. Fast har faktiskt tagit mig ut Små rundor med vagnen varje dag iaf. Nu (eller rättare sagt för en vecka sen) har insikten som eggis varnade mig för kommit. Den då man slutar tro att man är slimmad och inser att man fortfarande är Fet men inte gravid längre (så då får man inte vara fet). Att man fött barn för någon vecka sen är lätt att glömma när man inte kommer i dem kläder man vill.
Nå, sakta men säkert ska det här späcket bort.

Fast nej, min vikt är faktiskt inte det viktigaste just nu. Jag har ju faktiskt världens bästa anledning till att vara tjock just nu.
Jag siktar på att se ut som folk till beach 2011 iaf :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

skönt att hör en till som inte tänker hårdbanta efter babysen kommit ut :P Det får ta den tid det tar känns det som

2010-08-27 @ 21:55:57
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback