tji fick jag :P

som trodde de var bra gravidväder de senaste dagarna & Trodde jag skulle slippa svälla.
jo, tjena. har samlat mera vätska än nånsin. tittar jag på mina så kallade fötter och ben känner jag mig som en deltagare i Biggest Loser. Lite läskigt att se sig själv så faktiskt. Nånå, det går över.
Bara fisen kunde komma ut Nu.

Grillade hos Larssons igår, riktigt gott. Har faktiskt noll inspiration till mat nu, känns som att allt vi äter är verkligen bara för att vi måste så det är verkligen inte tallriksmodellen :P

Nej, nu ska jag göra nått tänkte jag. Hejs.

Kommentarer
Postat av: emma

ja fyfasen! mina fötter hängde ihop med vaderna, fanns som inget som skiljde dom åt :P och fötterna i sig var ju som klot! trodde aldrig man kunde bli fet om fötterna. inga skor passade ju. huvva! jag som har börjat längta efter att få vara gravid igen.. men nu minns jag ju de där dåliga också! :)



och shoppa! ja det är kul :) men egentligen skulle jag behövt bli smalare för att det skulle vara riktigt kul. men insåg att det nog tar några månader till innan jag är mig själv igen. och jag måste ju ha på mig något tills dess också :)

2010-08-01 @ 18:48:36
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ska nu allvarligt skärpa mig och lämna en kommentar på varje inlägg jag läser på alla bloggar man oxå läser.. börjar här.. Kanske en rätt meninglös kommentar men det är roligare å skriva om man får kommentarer då och då... sköt om.. snart är det dags..



Kram

2010-08-02 @ 17:57:34
URL: http://yessys.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback