kallt!

en såndär riktig hemmamys dag idag. Fast har ju ändå tänkt ta mig till träningen. Måste förbi badhuset också och köpa kort, dyrt som fan är det! Varför har man slutat räknas som Ungdom redan??!

Har ju rabatt på Kicks idag och i morgon så hade velat hinna ta mig dit också, men jag vill verkligen inte packa lillis i vagnen i den här kylan för att sedan gå på affärer då det direkt blir tokvarmt (=ARG gosse).

Jag är så less på våran lägenhet... Den är så liten och dålig så man måste verkligen använda huvet för att allt ska få plats... dessutom måste Var sak Ha sin egen plats. Alla vet ju hur bra jag är på att sätta tillbaka saker på rätt ställe.

Ska gå ut och jobba lite till... Det var riktigt roligt även om jag inte har lust att vara utan Mario. Jag vet ju att det spelar ingen roll för han, men för mig ;)

Julbord på fredag och jag har inga kläder... Ovanligt? Vill ha nån fin klänning. . . hm....

Fick hem fröken franssons julklapp idag, blev riktigt nöjd! :) Ska slå in den så vi får lite mer under våran nersläckta gran. Det var ingen hit att köpa en julgransbelysning med 200 lampor, fint så länge dem lyste men Helt omöjligt att hitta vilken lampa som har pajjat!

Föresten, jag tycker faktiskt att min son är lik mig... och min pappa.



Just ja, bakade en tårta till svärmor när hon fyllde år också.



Det är fasen riktigt roligt att baka... eller egentligen bara att sitta och leka med marsipanen. Helst skulle jag bara göra rosor, galet förtjust i rosor.
På tal om rosor har jag funderat på att tråka ut Tomas med att göra massa fler rosor på min kropp. Jag är gaddsugen som tusan!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du hade fått gnälla åt mig.. Har haft en pissdag själv så hade varit skönt att gnälla lite! Men hör av dig imorgon om du har lika tråkigt om du nu inte ska jobba ?

2010-12-08 @ 17:03:33
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback