måste ju nästan blogga lite!

jag är själv less på att se mitt farsdags inlägg varje gång jag går in på bloggen... har väl inte hänt så mycket. inte tränat på ett tag då mitt knä pajjade. nu känns det nästan bra så ska testa träna i morgon! :)
var in på thomas sabo hemsidan och kollade om de fanns något nytt kul så här i julklappstider... och så är jag själv lite sugen på en till ring. snubblade över ringen jag fick när jag fyllde år och höll på att svimma när jag såg vad den kostade.
Den är ju verkligen tokfin och jag älskar den men de är lite jobbigt för samvetet att få dyra presenter. Speciellt nu när man inte arbetar och sen har ännu en till att försörja så man inte kan ge igen likvärdigt.

Jag har iaf klart med några julisar nu. Ackes är klar, tycker jag var riktigt kreativ där... Hihi. Och Ericas är klar. Mammas och pappas är klart vad det ska bli iaf och sen blir det nog inte så många fler.
Självklart måste jag ju ge nått åt min lilla älskling också, även om han inte fattar nått än. Han har iaf fått en hel hög med kläder från babyshop nu. Jättefina bodysuits (onepiece) som han kommer ha hur söt blöjrumpa i som helst!



Kommentarer
Postat av: Lotta

På tiden med uppdatering, Jag har också varit lite less på ditt förra inlägg ;P



Var ju hos läkaren och dom tog ju prover och konstaterade att det sitter i njuren! Så inga förvärkar tror jag det är :)

2010-12-04 @ 00:30:26
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Erika

Kanske därför priset inte är på presenterna för att man inte ska veta vad dom kostar å ha dåligt samvete:)

2010-12-25 @ 00:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback