njeee. inte finn fem fel direkt.

bilden på mitt öga var mitt första försök med lösögonfransar. jag vet, jag behöver inte men man kan inte få för mycket fransar! (så länge de inte ser plastigt ut!)

idag fick jag äntligen fingrarna ur och gick och köpte mig ett träningskort! fort blev man fattig. känns mycket att betala 2500 för ett halvår. nå, då är det jäkla bara att pallra sig till träningen.
i morse orkade jag fasen inte upp. min karl fick i sig några glas på firmafesten och ville inte sluta babbla när han kom hem så jag somnade aldrig....

snart julafton. ska bli tokroligt när man har en liten. han får visserligen inga klappar nästan alls i år men julstämningen har infunnit sig hos mamma iaf! tyvärr tillåter inte börsen till all julklappsshopping jag skulle vilja.

har iaf hittat mig en julklänning nu, äntligen. väldigt lik den jag hade igår. och jag är galet sugen på löshår, jag ser ju helt Menlös ut i axellångt. Eller så kanske jag klipper Kort i stället! kollade igenom gamla bilder för nån dag sen och såg  bild på (umeå)emma och chino. Du var skitfin i håret! Såg så himla fräsch ut i det vita! :)


Det är ju inte så ofta det synats att någon av oss faktiskt är frisör, men här gjorde de ju det :)
Saknar min älskade Jättenalle kopiöst mycket. Tänk så underbart det hade varit att ha honom som Storebror till lilla Mario. Kramgoare björn får man nog leta efter.

Lite hemsk är jag men jag saknar inte Hirax alls... Han fick ingen större plats i mitt hjärta. Chino är nog den bästa jag haft och han var med i så viktiga år i mitt liv och var bara bäst när jag behövde honom. Hur många hundar kommer och lägger sig På sin matte och bokstavligt Kramas när matte är ledsen? Jag vet att den hunden skulle gå genom eld för att han ville att matte skulle vara lycklig och han var verkligen Bara Min pojke. Han kommer alltid vara min Ideal-hund. Han var precis som jag vill ha en hund och vackraste schäfern jag sett. Som Aina(en dam som haft och tävlat schäfer hela sitt liv) sagt åt mig så många gånger "men nina... det vet du ju att en sån maffig hane som chino kommer du aldrig få igen, ett sådant huvud som hade är de inte många som har.."
kramnallis

.

Kommentarer
Postat av: lina

måste säga att jag diggar bilden när han ligger i soffan! Haha.

2010-12-11 @ 21:50:41
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: emma

jag har skrivit våra, men inte fått tummen ur att posta dom än :P men ska försöka hinna göra det i morgon :)



jag trode jag hade kommenterat det här inlägget, men måste ha glömt det!

men det är sant att det var snyggt med det korta blonda, men jag har blivit för bekväm i mitt tråkiga långa bruna. :( är så sugen på att göra något roligt, men samtigt vill jag ha långt hår! hjälp mig nina! :) du får hitta på något roligt jag kan göra och samtigt behålla långt ;)



2010-12-13 @ 22:08:23
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hej.. jo jag vet.. är typ megaosynlig.. mario kommer snart glömma bort mig.. =( Men ska föröska ta mig förbi i veckan... är ledig på fredag.. =) kram kram

2010-12-14 @ 17:45:07
URL: http://yessys.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback