full rulle hela dagen.

igår, kickade igång här hemma och röjde lite allmänt. sen kom robbe o sara med deras glada lilla fis förbi och hälsade på :) tror nog både jag och acke hoppas att vi får en såndär lätt liten sak! :)

For sen förbi bror och hämtade lite bebisgrejer, kändes att de börjar vara dags att iaf få hit sängen osv... Efter det bar de av till malmberget på grillkväll och lite schäfermys. Var riktigt skönt att ha fullt upp med aktiviteter hela dagen. Roligaste hade ju varit om alla dagar kunde se ut så :)

Idag har jag iaf bokat in mina naglar. Ska bli så skönt. Man behöver verkligen allt man kan nu för att känna sig som människa :) Kanske inte mina fingrar känns lika mycket som svullna korvar heller.

Nej, nu ska jag se över om jag ska idas sätta igång med något här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback