Jag vill jobba!

Men gör det då, eller hur? Nej, fysiskt pallar jag faktiskt inge mer, alldeles för varmt, blir Tok-svettig direkt. Värmen gör också att ben och fötter o fingrar sväller kopiöst.
Har varit hemma sen i onsdags, idag är jag Riktigt less kan jag säga. Tar mig inte för att göra destomer här hemma heller.
Det är roligare att få komma till jobbet och träffa lite roliga kunder några timmar, då blir man pigg och glad och kan gå hem o få saker gjort.
Blir ju äckligt deprimerad av det här... Plus allt annat som snurrar i skallen nu, lillhjärtat, lillhjärtat, lillhjärtat och så den där jäkla ekonomin.

Nu vill jag ha ut bebisen så jag får nått att göra! Och så jag också kan få uppleva den där omvända anorexin och iaf Tro att jag flyger fram :)
Menmen. Går in i v 36 i morgon så ännu en bit kvar... puh.

Nu ska jag gå och dra täcket över huvet. Jag vet att de är 22 grader varmt och sol men i den här kroppen är det omöjligt att försöka njuta av det.


Kommentarer
Postat av: Catja

Hahah! Ja det har du ju rätt i! :) Men det är ju för att jag inte läser nå bloggar just nu! Haha! :) Förlåt, ska bli bättre på det jag med! :)

2010-07-06 @ 22:06:18
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback