tid för bloggen...

nu om nångång har jag ju tid för det här märker jag. fast kanske minst vettiga saker att säga nu också då det händer väldigt lite i livet :)
slänger iaf in en bild på min nya gaddning på halsen.

Inte direkt världsklasskvalla på bilden men det får duga! Fick mig en ny telefon av hjärtat igår, tror han försöker göra sin deprimerade sambo lite glad. Inte för det, det är roligt me en ny leksak. Söt var den också, en Xperia Mini.

Hade väl som smått tänkt ta tag i lite "borden" idag... Får se hur det går. Igår blev inte mycket men eftermiddagen blev bra med grillning på brorsans baksida och sen vattenmelon inköp, tokgott!


Kommentarer
Postat av: emma

vilken fin :)



ååh vilken lyx, önskar ante ville pigga upp mig lite ;) vill också ha den telefonen! var den bra?

2010-07-08 @ 00:39:03
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ååh fan vad snygg tatto!

Mitt liv är inte heller det mest händelserika just nu:(

kom förbi på kaffe nästa vecka, har ledigvecka.:))

2010-07-08 @ 01:07:49
URL: http://sannnan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg tattoo! :) Jo det var häftigt! Vi har ju varit en gång tidigare men då hann vi knappt se nåt så var det klart :P Nu fick man ju se varenda liten detalj :) Vart framflyttad till 13/12! Men hoppas den vill kika ut lite tidigare än så :P

2010-07-08 @ 08:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback