lill nallen min...

nu har jag skickat iväg min gosse på operation och rehab. kommer bli så tomt här hemma :(
fast det bara är fördelar med det här så kunde jag ju inte hålla mig från att gråta en skvätt när jag skulle sniffa o pussa på nallis ordentligt igår innan han åkte. han tyckte mamma var knäpp som snora på han när han "tagit kväll" så han suckade och bytte plats.

nu är det bara massa hålla tummarna som gäller, att hans HD röntgen som görs i morgon är bra, att OP går bra och att han blir helt återställd igen... Annars ser jag inte lillnosen fler gånger. För ska inte ha hem en halt hund. Det är hemskt att man måste vara realist ibland. Man kan inte "spara" på alla. Jag vill ju så gärna ha en Brukshund och jag skulle inte själv stå ut med att se en så aktiv kille som den här vara på halvfart.

Nej, ska gå och vila lite igen. Men jag måste säga att jag har världens bästa pappa och karl som sätter sig och kör 160 mil i ett kör för att de här Ska bli bra. (jag fick inte köra själv, annars hade jag inte suttit här!)

Håll nu tummar & tår åt mig!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch va tråkigt! :/ Hoppas han blir bra!

2010-06-18 @ 07:15:49
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback