seeg hela tiden.

yuck. skulle behöva en prestationshöjare el två just nu. är så segstartad varje morgon. kan ju bero på nattsömnen... har sett några foton från helgen nu på johannas blogg. dem blev ju faktiskt fina :) dessutom hade acke mage att gnälla "men åååh, ser du min valk på den där bilden?". Hah, ja eller hur!
Nu längtar jag tills vi får se alla bilder :)

Veckan har kännts lååång. Torsdag idag iaf. Längtar till helgen, ska pysa ner till stugan med gossen. Kanske ska en liten Alex följa. Det vore ju som roligt så man har lite mer att göra.

Har fått flera riktigt roliga babynews på senaste. Iiih. Fan vad roligt det är. Inte behöver vi då föräldragruppen till att lära känna nya päron.

Nej, nu måste jag göra mig klar... Klura på nån som vill va med nallis idag. Han ska sitta i bilen från kl 11. Stackars liten ;) Frivillig barnvakt kan ju höra av sig ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad fina bilderna var :) nu börjar det bli en fin kula de där!

jag är dålig på att ringa! men ring gärna mig om du vill :) kram kram

2010-06-03 @ 15:17:19
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback