städ och tvättsöndag

det brukar ju som bli så. enda dagen jag möjligtvis orkar ta tag i saker här hemma. lite extra segt känns de väl också för att jag verkligen vill ha ett hus nu.

ännu mera roliga nyheter, shit. barnvagnsmaffian kommer vara stor snart, det känns faktiskt Skitroligt. Speciellt när man vet att de är nått en del bänglat med ett tag också, då kan man inte låta bli att bli extra glad.
Sen att våran bebbe kommer mitt i Boomet gör då ingenting, kommer ju vara många hemma samtidigt.. Fast sen hur mycket tid och ork man egentligen har till att umgås med folk återstår väl att se. Vet ju inte ens hur länge jag ska vara hemma.

Fick en känsla av att någon är ond på mig. Eller snarare en blockering som sa det. Nå, så länge man inte säger något åt mig kan jag ju eg inte gissa.

Nu ska jag försöka hitta på nå mat fast jag inte eg är sugen på nånting. Suck. Trötter börjar jag vara också.

Balvecka till veckan, kurs med nallis också. Full rulle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback