SVETTAS! :P

Känner mig som en riktig klimakteriekossa. Det är inge roligt det här, svettas som en tok för minsta lilla och samlar dessutom redigt med vätska. Kan ju inte påstå att jag har några tjusiga sommarben i år!

Har jobbat klart nu. Puh, kan säga att jag är stolt. V 35 idag. Mer hade jag inte klarat av. Visst, jag hade kunnat stå och klippa, men hade inte varit fräsch & vem vill gå till en frissa som känner sig som 7 svåra år? Njee. Kanske inte kreativast i stan just nu direkt.

Om en dryg vecka kommer våran älskade pälsboll hem! Fan vad jag längtar efter honom. När han kommer hem ska jag inte göra nånting annat än att lägga energi på att vara me han.
Synd bara att han inte är lika kramsjuk som sin matte :)

Väntar på Erica, ska fara till revisorn med papprena så de är klart. Skönt! På fredag får jag äntligen fixa håret. Längtar som fasen faktiskt! Ska slänga in en bild på min nya gaddning också, den vart bra. Som pricken över i:et så jag tappar lite av min "tjockis-tant-känsla". haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback