magar överallt.

ja, alltså. de är fasen magar överallt. kan vara för att jag själv släpar runt på en? kanske. fast visst är de roligt att ha människor att surra om allt sådant med också. när de väl kommer till kritan verkar det faktiskt vara fler som inte tycker det är så förbannat roligt att vara fet, bara att man tydligen ska akta sig för att säga det för att inte få folk att tro att man inte vill ha det som är i en.
men dum och genomärlig som jag är kan jag inte hålla med "nääämen gud vad mysigt, vad fint, vad hääärligt att vara gravid!!" Nej, urs. Jag gillar inte den här upplevelsen. Röven och låren tillsammans är bredare än en ladugårdsvägg, fogarna brakar och vissa nätter vill jag grina för att det gör så ont.
Visst är det coolt att det är en liten människa i mig & jag är glad att jag har testat på det här men varken jag eller mitt hjärta är nog just nu sugen att göra de igen. & nej, jag har inte fått något dåligt gravidhumör, inte alls faktiskt. Enda gångerna jag grinar är när jag ska försöka klä mig och vara "fin".
Nå, men nu är de inte sååå länge kvar så kommer Hirres lillebror eller lillasyster ut.
Fjantig som jag är längtar jag jättemycket efter att få komma hem me lillisen till gossen och se vad han tycker :) Tror han kommer bli en väldans mallig storebror.

Nu är de bara tre hela veckor till med arbete. Puh, börjar vara Svettigt att stå.
Bjuder inte på några magbilder fören ev efter att vi varit hos Johanna och fotat oss. Ska ändå bli roligt.
Nu ska jag gå och vila, passar på när jag fick sluta och har vård av vovve :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ser framemot att fota er, hoppas det blir bra väder för jag har många idéer som jag gärna skulle vilja göra ute också. Jag håller på att fundera på vart vi skulle kunna vara, har du något bra tips på plats som ni gillar?

2010-05-20 @ 13:31:38
URL: http://profoto.blogg.se/
Postat av: Lotta

Håller med! Magar överallt :)

2010-05-20 @ 18:52:11
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: nalle333

Här har du en "kändis" som också har mage. ;)

Kram på´re tjejen :)

2010-05-24 @ 20:18:57
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback