tidig morgon!

min sprätt väckte mig halv sju, för att sen krypa upp i soffan o mysa själv (får inte för husse så matte har inte sett de eg).
Var ut på morgonrastningen och lillhjärtat vart Överlycklig att de var vinter igen!

Har suttit och läst lite bloggar nu på morgonen... Finns inte mycket annat att göra vid den här tiden. Åh vad jag längtar tills knodden är ute så jag kan gå tillbaka till mig själv igen. Jaaa, jag vet att de tar AS-länge innan man är Fit igen men jag längtar tills min omvända anorexia kommer. Då jag iaf Trooor att jag är smal igen fast jag eg är lös och ser gravid ut fortfarande :)

Idag drar vi till Turkland, faan vad skönt de ska bli att bara slappa och äta goda yoggisar och isglass & få lite färg på späcket också så man känner sig piggare ;)

Nej, nu ska jag dra till skogen med min vovve så min karl får vara ifred en morgon. Dåren står och försöker få upp sovrumsdörren i vanlig ordning ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

åh, ha så himla skönt i turkiet! blir inte liiite avis ;)



2010-05-02 @ 11:53:00
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åhh skönt att fara bort! Ha det nu så bra där och sola lite för mej också ^^

2010-05-02 @ 16:23:49
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback