blev inte så många pics...

i förra inlägget. tänkte att jag slänger in fler nu. Lillis är 3 månader idag. Shit vad det går fort. Man blir Preeeecis som Alla andra och tycker att tiden rusar iväg och alla ungar växer ikapp en. Titta bara på lillfisen Elise är ju Stora damen nu och nyss kom Catja hit och visade sitt första babyplagg i prematuresize som hon trodde fröken skulle ha när hon kom ut.
Kommer ihåg att vi garvade åt henne "men catja, den där kommer ju bebisen aldrig kunna ha". "VA, ÄR DEN STÖRRE ÄN SÅHÄR??" Och nu är hon Mamman som jag ringer och frågar allt och inget av.


Har ju gjort mig en liten make-over. Löshåret är gone. Kommer bilder men just nu ser jag ut som en riktig ungdom, fjortis rent av för gick och piercade kinden som svällde upp rätt kraftigt så jag var tvungen att byta till en väldigt lång stav (som nu sticker ut ur kinden) plus ett snyggt gulgrönt blåmärke brevid. Måste se till att få håret färgat också men jag tror faktiskt inte jag orkar göra det själv nu.


Låg och tittade på lillis när han sov igår. Kan ännu inte riktigt greppa att de är han som bott i min mage och levt om. Faktiskt inte. Ni förstår när era bebisar kommer, ni som har dem på jäsning... Magen är som ingen person, de är bara "bebisen" eller vad nu era arbetsnamn är... men så fort man får sin lillfis så är de ju en liten personlighet som man ska lära känna. Coolt är det hur som helst, går aldrig och föreställa sig eller beskriva.
Lite humor i det hela när vi fick våran lillis var att Acke inte hade den blekaste av vad som försegick med mig efter att han kommit ut och han fick honom i famnen. Har återberättat åt honom efteråt, "kommer du ihåg de och det?" "vaaa, neeej. när var de?"


Bara minuter gammal, har inte ens fått på sig kläder.


1 Månad


Två månader

Och alldeles nya, 3 månader.





Min lilla superMario ;)



Kommentarer
Postat av: emma

men shit vad stor han har blivit! :) lillfisen!



håller med om att det är svårt att fatta att dom har bott inne i en! helt sjukt faktist! :)

2010-11-07 @ 12:22:15
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Oj vad tiden går :) Lill-killen har ju blivit riktigt stor nu

2010-11-07 @ 17:17:58
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Jessie

Jo hjärnan går på högvarv ibland... skulle vara skönt om man kunde slänga ut den genom fönstret ibland.=) Det går rätt bra med håret.. sakta men säkert släpper färgen.. eller den bli blaskigare iaf.. =) kaffe imorgon?? kramiz

2010-11-09 @ 19:35:00
Postat av: lina

han är ju farligt söt mario!:) Svänger förbi på en kaffe när jag är frisk?



och jo gravidbilder har vi funderat på, men har väl inte bestämt desto mer, naket? påklätt? osvosv.. måste göra bort det innan magen slår över från den fina till det groteska.. hahha

2010-11-11 @ 10:05:05
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback