måndag...

då vare arbetsvecka för pappsen igen. det är väl mest de som gör skillnaden för oss på vecka och helg? fast ändå, jag gillar mina helger när vi är hela lilla familjen hemma och dessutom är de roligaste träningspassen på hela veckan på lördag o söndag.

farsdagen igår firades med tårta åt min pappa.

Det var riktigt roligt att leka med marsipan. Måste ju få ut min kreativitet nånstans ;) Blev nöjd med den fast den kanske blev lite "bucklig" men de var ju min första tårta så de gör inget. Ingen är ju tacksammare än min pappa. & Mina rosor måste jag säga blev riktigt fina ;)

Sen var vi upp till marios fammo och faffa och blev bortskämda hela familjen. Svärmor hade handlat smink, parfym och te åt mig borta i utomlandet. Mario fick lite kläder, bland annat en sparkdräkt från Ralph Lauren som faffa hade varit och köpt helt själv med tillhörande dyr skallra. (han var nöjd, faffa alltså)
Och Acke fick sig en t-shirt.



Gossen är ute me farmor o sover i vagnen nu... Tänkte först passa på att sola men jag is fasen inte. Hade ingen lust alls att ligga still. Får nog gå och inhandla brun utan sol snart för börjar se lite hängig ut med mina blå ringar runt ögonen. Absolut inte på grund av sömnbrist eller så utan ser helt enkelt bara ut så.

& Jo morbror nog tror jag att jag har värre öron än du, dina är ju små och utstående iaf :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Blev ju en riktigt fin tårta, det ser ju ut som att det var meningen att den inte skulle vara slät med dekorationen.

2010-11-15 @ 15:58:09
URL: http://profotogve.se/blogg
Postat av: emma

vilken fin tårta! du är ju duktig! :)



och jag säger det igen!! mario kommer ju bli en bjässe! shit vad stor han har blivit :) wille kommer bli omväxt ;) fasen ni måste ju komma ner i december så vi får ses!

2010-11-15 @ 17:02:57
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: morbror

2010-11-15 @ 19:40:36
Postat av: morbror

haha ja kanske är så, kan ju vara för att man inte ser dina så ofta för håret jag inte tänkt på det=)

2010-11-15 @ 19:41:28
Postat av: Jessie

Brun utan sol är en mycket bra uppfinning... =)



Passar även på att lägga in en tårtbeställning tills i februari.. =) blev ju jättefin... ska ta mig föbi i veckan även fast jag jobbar mördarskift..



kram

2010-11-15 @ 21:07:50
URL: http://yessys.bloggplatsen.se
Postat av: Rebban

Shit vilken fin tårta! ;)

Kramis

2010-11-16 @ 12:05:47
Postat av: lina

Hej little miss busy! Sjukt fin tårta, du måste ju få ut din kreativa sida när du inte kan jobba. (Men som du förstår måste du ju börja jobba nu, helst igår!!!) För det här med att vara mamma-ledig finns inte i en del huvuden ;) Själv vill jag ju dock att du ska vara hemma läääänge till så jag har någon att fördriva dagarna med sen :)



Jo jag jobbar måndag igen så om det passar med en dejt på onsdag eller torsdag nästa vecka? Då är jag ledig igen och kan köpa med mig nå gott fika och du kan få stå för kaffe? Så kanske jag får sniffa lite bebis :) Är frisk nu :) så gott som det går iaf. hehe.

2010-11-18 @ 21:54:15
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: emma

det var rätt svårt! eller man gör en bild i typ photoshop som man laddar upp till bloggen sen tar man adressen från den och klistrar in i html koderna där man redigerar bloggen! fanns en beskrivning på blogg.se hur man gjorde. så jag följde den :)

2010-11-26 @ 10:32:39
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback