vem hade kunnat tro de här?

jag trivs som fisken i vattnet. bokstavligt talat Älskar att vara hemma & mammaledig. är hur mysigt som helst. min son är ju världens gladaste unge så det gör ju sitt till, vi mest bara myser. och man får ju massvis gjort också, men ändå går veckorna suuuperfort. (för fort kan jag säga)
Ja, ni som varit där själv förut visste ju säkert att de skulle bli såhär för mig med men jag hade aldrig i mitt liv kunnat tro att det skulle vara så roligt att vara mamma.
Vill ju som det känns nu aldrig gå tillbaka och jobba, jag vill ju vara hemma med mig bebis! ;) Men så kommer han ju inte fortsätta vara såhär enkel, de vet jag ju. Av aktivitetsnivån att dömma nu så lär jag ha de jag gör om några månader. (då acke får gå in och vara pappaledig;) )

farsdag i morgon, håller på och försöka få ihop en tårta till min far. gillar ju sånadär små högtider och tycker man ska passa på och hitta på något då för att visa att man uppskattar sina nära.
(annars också för den delen).

fotade min lille fis med morbror igår. fick jättefina bilder. (& ja, han fick sin mammas utstående öron, såklart ;D)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, va stor han blivit :) Och kan förstå att du tycker det är skönt att vara hemma.. Läängtar tills jag också får vara det :P

2010-11-13 @ 20:24:56
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: emma

jag håller med dig! det är underbart att vara mammaledig! :) känner redan ångesten för att det ska ta slut! hehe :)

2010-11-14 @ 00:39:31
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: lina

jag har gått till pernilla några gånger, men bara färgat utväxten än så länge :) Nu ska någon elev färga den tror jag. Får ju inte sätta löshår ännu, så jag tänkte att jag struntar i det helt och hållet då :)iallafall för ett halvår framöver.



jo kärleken räcker nog till, det gör den alltid:) visst kan hon bli sotis, men hon säger att hon längtar och är så mysig och vill hela tiden klappa på magen, hehe :)

2010-11-14 @ 00:43:39
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: morbror

Har du utstående öron? är det inte jag som har det av oss?=) eller kanske båda 2=)

2010-11-14 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback