inbjudningskort...

ja, jag kom på en grej. eller inte jag egentligen utan erica. hon har bjudit in folk till min möhippa och många hade inte svarat än (vilket hon VÄNTAR på så ni vet). Hon frågade om jag inte skickat ut inbjudningskorten till bröllopet? Hon menade på att folk kanske vill veta om dem är bjuden dit Innan dem tackar Ja till Möhippa.
Och NEJ, jag har inte postat inbjudningskorten men de är kanske dags att göra det. Kan ju inte sitta och vänta att jag ska hinna träffa Alla och sen komma ihåg att då Ge korten.
I början var jag tokduktig på all planering men nu har jag hamnat lite i det där "äh, jag hinner" stadiet. Jag vill som inte göra klart allt så jag bara ska sitta och vänta på att de ska bli av... Fast det är nog ingen risk.
Så jag ska ta tag i lite mer göromål här i dagen. Är grymt sugen att klippa och klistra (=sy). Kan ju lika gärna gå åt helvete men jag är ju ännu som en 3 åring som tror att allt går & jag KAN SJÄLV framförallt.
Hur kul är det inte att komma på mitt bröllop och se allt och veta att jag gjort mycket själv? En del tycker jag ska passa på att lära mig att låta andra göra saker... men nej, jag vill inte.
Jag glider iväg som vanligt. Hur som helst, inbjudningskorten kommer! Måste bara köpa frimärken och det är ju ett helt projekt det också ;)

Föresten ALLA Mammor som läser min blogg. Jag har Recept-torka på vad jag ska laga åt min son. (Lisa, jag vet att du har en bok men vi har magsjukan så jag gissar att du vill vänta me o synas)
Så kom med TIPS åt mig eller blogga ni lite recept! Det är nog fler än jag som kan uppskatta det ;)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska svara! Men måste väl prata med chefen först ;)



Niice... Hurru vi är ju riktiga kaffejunkies så kirra några flarror? Så kan jag köpa av dig kanske ;)

2011-04-01 @ 23:49:12
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo känns roligt att kunna göra ett rum åt henne.. Lite tidigt eftersom hon inte kommer behöva ett eget rum på länge men.. Skönt att ha det klart :) Men det var ju som ett helt projekt att kunna bestämma sej för nå tapeter :D



Jo, Bebisdejt snart låter som en bra plan :)

2011-04-02 @ 00:10:12
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: emma

ska bli kul å få inbjudningskort :D hihi!



jag ska blogga lite mer om vad jag ger wille! men jag receptar inte.. jag bara tar av det vi ska äta oftast och lagar lite annorlunda till han. ska vi äta något med kyckling t.ex så tar jag bort lite till han och kokar istället, sen lagar jag lika som till oss fast jag saltar inte till han! och äter vi bara köttbullar och makaroner t.ex så kan man ju ge de till dem i småbitar att sitta och plocka med. eller bara klicka i lite cremefraice med köttbullarna och mixa ihop så blir ju det mat de med :) haha! jag brukar bara tjoffa ihop lite sådär!

2011-04-02 @ 01:46:27
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är bara att du hör av dig när ni blivit kvitt magsjukan, så får vi träffas då. :-)

2011-04-04 @ 08:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback