mammas lillkråka

inte riktigt fit for fight verkar min lilla kråka vara. han käkade sin välling som vanligt i morse men alltihop kom på retur med rapen. wierd? hela ungen + hela mamma o mammas sänghalva full i spya och ändå garvar han. riktigt så tuff är nog inte vi vuxna. i alla fall, dålig matlust halva dagen men annars som vanligt. nu till middag åt han helt bra och han har inte spytt sen i morse? fattar inte riktigt Varför och bara acceptera att jag inte får något svar heller.
jag trodde föresten att det är när kidsen börjar dagis dem ska vara sjuk jämt? jag tycker varenda Unge (spec våra småå) är Sjuk hela tiden.

har varit till hannah som fyllde 16 och fikat idag. var Faktiskt väldans lugnt där så vi blev där några timmar. Mario var vääldigt Mammig i början. Har faktiskt aldrig sett han sån, Huuur söt som helst. Satte ner han på golvet och gick några meter bort och lillkillen kröp för allt vad han hade, Fort gick de ;)
Han slappnade av och blev kompis med alla tillslut. Farbror Johan är ju den Farligaste Mario träffat hittills :)



Lilltrollet med nya hjälmen. Fan så skönt det är att han har den då han verkar se lägenheten som en enda stor FångarnaPåFortet cell. :D

Kommentarer
Postat av: emma

men nåå så söt han är :D

2011-04-10 @ 21:59:06
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Söt i hjälmen :) Vart köper man sån? Tänkte förbereda mej innan min lilla börjar krypa :P

2011-04-10 @ 22:04:17
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: tessi

Undrar samma som Lotta... Visste att dom fanns men inte vart dom gick att köpa...Skulle införskaffa mig en till Joline när hon började åla och ha sig men hux lux så gick hon ju..Tiden går som sagt grymt snabbt;)

2011-04-10 @ 22:55:04
Postat av: Lisa

Jag tror hjälmarna finns både på Eriksson Center och på Brio.

Vi tänkte köpa en åt Leo, men det blev inte av.

2011-04-11 @ 06:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback