supermysig stuganhelg!

kom på i torsdags att vi också skulle dra ner till stugan över helgen. Är ju alldeles för länge sen vi var där och jag Älskar verkligen att vara där & bara känna Lugnet. Att vi får äta mammas underbara mat är ju inte fel det heller.
Vi har verkligen varit ute massor. Mario har fått testa åka både fyrhjuling och skoter. Han verkar gilla det måste jag säga. Speciellt efter dagens tur då han i säkert en timme efteråt satt och lät som en skoter. Haha. Och lillvännen somnade till och med på skotern när Moffa satt och körde ruuunt ruuunt på sjön. & ja, man ska nog vara Moffa eller Faffa om man ska idas sitta och puttra så.

Annars händer det mycket hela tiden. Lillis var inte nöjd speciellt länge med att "bara" krypa. Han försöker resa sig heeela tiden och ibland lyckas han också. Tyvärr verkar han inte ha så mycket vett eller vara speciellt försiktig av sig. Nå, när han har slagit sig Nog många gånger lär han väl sig :)

Slänger in lite bilder från helgen, har inte så gott om tid att blogga nu när jag har min lilla vilde. ;)


Pimplar och myser. Vi hade riktigt tur jag & hjärtat för vi hann bara sätta ner kroken i vattnet så fick vi en firre ;)



Kom och tänka på en sak. Mario va ju en väääldigt rörlig bebis(räknar han inte som bebis längre riktigt). Redan när han var färsk tyckte jag att han var en liten ADHD bebis som aldrig var still. Och det håller i sig ännu, han rör sig verkligen hela tiden. Far han inte omkring så står han och studsar på stället. Jisses jag kommer bli smal när han börjar gå, eller ja springa antar jag.

Hittade föresten en bild på min brors son Tim när han var ganska liten. Vi är ju några som tycker att Mario är väldigt lik honom & kolla på lill-tim

(inte näsan, jag vet)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt med en helg i stugan... Jag hade också velat åka till en stuga och känna lugnet en hel helg! Mina hundar hade nog också uppskattat flera dagar ute i naturen ^^

2011-04-17 @ 23:03:21
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: lina

2011-04-17 @ 23:34:09
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: lina

lite lik kring munnen och något mer drag också! =)

Ring mig imorgon. Vi har ringt om varandra och dissat vartannat också

2011-04-17 @ 23:35:04
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad mysigt med en stughelg. Mamma föreslog att vi skulle åka till stugan, bara hon, jag och barnen (eftersom gubbarna jobbade). Vi hade supermysigt. Det är lite annat än att vara i stan.

Vilket flax att ni fick upp en fisk direkt, det måste han ha tyckt var jättespännande.

2011-04-18 @ 08:05:59
Postat av: Sussie

Va söt han är lillgossen, och lite lik brorsonen är han faktiskt.



Hoppas ni har det bra, hör av dig i veckan! kram!

2011-04-18 @ 08:21:34
Postat av: Therese

Han är ju sååå lik Tim, jag tror jag dör!!! Det var det första jag sa till syrran när jag såg er lilla Mario på bild (första gången). Så lik fina Tim.



Kram på dig Nina!

2011-04-18 @ 08:46:04
URL: http://fagerlonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback