vilken skitväder :/

kl 06 tyckte min son att de var dags att kliva upp. slängde i sig en hel välling. nu verkar dem som att han ska äta "igen" allt han missat när han var sjuk.
har monterat dit sittdelen på vagnen nu på morgonen. Jag har verkligen försökt ha liggdelen så länge de har gått för dem ser ju så mycket mysigare ut. Men efter hans lilla rymningsförsök inne på Kicks igår så ger jag mig. Han försöker som kasta sig över kanten på vagnen min lilla dåre. Vilket skitväder de blev idag, hojja.
Man tappar direkt motivationen till att göra saker när de bara är grått o snö.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har fått sovmorgon hela veckan :) Johan har ledigecka och då är det han som tar nätterna och morgonstunden :) Sååå grymt skönt att få sova!



Jo, Trist väder idag :(

2011-04-02 @ 12:41:42
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Therese

Ah, jag tänkte just på er när jag gick förbi genom stan imorse efter 7. Lite roligt att ni var vakna. :)

2011-04-02 @ 14:30:08
Postat av: emma

åh så skönt att jag fortfarande kan få william att somna om ifall han vaknar så tidigt! jag är så morgontrött så jag bävar för tiden då det inte fungerar längre!



våran liggdel var ju så liten så vi fick byta till sittdelen ganska snabbt. tror jag gjorde det i december eller något, när han var typ 6 månader. för vinteråkpåsen gjorde så det blev så himlarns trångt nere i liggdelen. men jag håller med, dem ser ju mycket mysigare ut så jag ville också ha den så länge som möjligt :)

2011-04-02 @ 21:53:00
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: lina

man fick som en lite aha-upplevelse när man såg att Mario var på väg ur vagnen! Jisses alla tänk-om scenarion som flög förbi i huvudet! Är nog nöjd så länge min ligger där jag lägger han. Fast samtidigt längtar jag till han tar sig fram av egen maskin också :)



ska vi styra öppen lek ? :)

2011-04-03 @ 19:41:20
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag känner mig lite bortskämd med att få sova på morgonen. Dom brukar iofs vakna tidigt ofta, men barnprogram funkar bra så jag får fortsätta vila en stund.



När jag läser om din helgmorgon så tänker jag tillbaka på när Emre var liten och tyckte om att vakna 04.00 på lördagarna :-S

2011-04-04 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback