bröllop igen!

bröllopsfest igår, snart är vi Gifta kvinnor hela gänget. Hoppas på fler bröllop nästa år ;)
Vi hade riktigt roligt även om vi bara vara "jobbet" + Malin som hängde :)
MammaNina blev hyffsat dragen, haha. Det märks att jag inte riktigt är van ;) Alltså inte så att jag har minnesluckor, men lite vinglig var jag nog där ett tag.
Kvällen överlag var riktigt bra. På slutet träffade vi en energitjuv som gjorde mig tokarg. Man kan inte vara dryg mot dem jag älskar. Vilka människor det blir, när man sen inte kan erkänna sina fel blir de fasen ännu värre. Ja, jisses. Inte så mycket och göra åt, man lär ju sig alltid något.

Lillhjärtat har sovit hos Mommo&Moffa. Alla var då så nöjda och dem har nog haft huuur mysigt som helst.

Nej, nu ska jag trycka lite godis och sen börja natta lillis.

Harebrahej

Kommentarer
Postat av: lina

tycker vi tar en utesväng här snart, drar på någon extrem makeup och lite skinnbralls och ser ut som trash! =) eller så kan vi ta på oss varsin tunika och se ut som gamla hederliga mammor, your call!

2011-08-21 @ 23:48:39
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback