nya designen igen!

verkar som att ni ser den? mohaha! kul, de gör inte jag. Hur som helst är det självklart inte PRO-NINA som gjort den. Är verkligen en Gamling uti fingerspetsarna när det gäller teknik! (känner mig som morsan faktiskt). Det är Anna-Stina Blom som är så gullig och fixar åt mig!:)

Har fått in min NYA FÄRG på jobbet idag! Som ett barn på julafton kan jag säga! Det är sååå roligt. Det ska det ju vara också för den var fasen inte gratis :/ Hur som helst, hem och smacka i en utväxt åt mig själv. Det ser okej ut vad jag sett hittills, det är ju inte bra ljus nu att granska i direkt & våran toalettlampa (dollarstore) har ett Gult sken såg jag just innan jag började färga.
Reagerade när vi duschat lillis, -jäklar vad gul han ser ut.. Samtidigt hade jag rest mig lite för fort så tänkte att de flimrade lite färger för ögonen. (hahaha, smart tjej!) sen ser jag att jag har samma gulsotston i spegeln. Kul. Måste handla lite nya glödlampor me andra ord. Billigt är inte alltid bra ;)
Sorry Lena!

I alla fall, jag tror starkt på K-Pak färgerna. Nu vill jag bara att resten av salongen också ska ta in dem så jag har någon att bolla med! Finns inge roligare än att byta färg. Börjar man tycka att det är jobbigt/tråkigt så kanske man ska fundera på att sadla om tycker jag.
Visst, de kommer säkert vara liite spännande i början innan man lärt sig den, men destomera får man använda huvudet!
Varför jag tror så starkt på den här färgen, eller ja hela sortimentet (schampo, styling) är för att det är uppbyggt precis likadant som håret. Det är första serien sen jag gick ut skolan som faktiskt har de "tänket" alla hårföretag borde ha, som håret är uppbyggt. Färgerna ska vårda håret i den mån det går när man gör färgbehandlingar.
Ska bli kul och se om dem håller måttet, men jag TROR och de är ju en början. ;)

Nej, nu ska jag lägga mig med mina grabbar. Har ju en pigg filur som hoppar på mig tidigt i morgon.
Ska försöka bli seriösare me bilder jag också.

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha du fick me mitt hela namn, inte ofta man ser det skrivet nånstans =) Va roligt att du tyckte om designen!

2011-08-23 @ 23:51:27
URL: http://annastina.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Designen blev riktigt fin! :) Tur man har nån man känner som är duktig med sånt!!

2011-08-23 @ 23:59:20
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: lina

men jävla vilken snygg design!!!=) bra jobb stina!

2011-08-24 @ 00:12:56
Postat av: emma

sv: tack :) jo det går rätt bra! men jag kör inte bara det utan äter lite mat också! men försöker hålla det till lite och nyttigt ;)



åh vad kul med nya färger! och jag tror också att dom är bra, jag menar dom kan ju inte annat än vara det :)



och vilken fin design du har fått :) måste skaffa mig en ny också :)

2011-08-30 @ 22:57:13
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad roligt med ny färg.

Designen är jättefin!

2011-08-31 @ 14:10:59
Postat av: Diana

Hejsan! va med och tävla om löshår från rapunzelofsweden? :)

2011-09-11 @ 15:19:40
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/
Postat av: Diana

Hejsan! va med och tävla om löshår från rapunzelofsweden? :)

2011-09-11 @ 15:19:41
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback