shoppa!!

rätt fattig just nu, så klart ett shoppingsug utan dess like! som alltid när man Inte har pengar hittar man massor! allt man kan tänka sig... fast lite småsaker unnar man ju sig såklart, för nya pengar hittar man alltid nånstans.
igår, efter många om och men och mycket ansträning från EM.s grymt trevliga personal fann jag & lina en stooor lampa åt mig. Skulle ju egentligen bara fördriva lite tid när vi hittade lampan som stod och i stort sett ropade på mig. "köööp mig!". Den var så billig så de blev inte ens lite ångest efteråt.

ser att resten av stan också börjar intressera sig lite för smink igen. ingen behöver känna sig träffad för menar bara i största allmänhet att de Är många som börjat använda mer o mer. det är riktigt kul för man blir ju faktiskt gladare när man känner sig snyggare! ;)
jag är alldeles säker på att fröken nyströms blogg gör mycket för inspirationen för många också.
själv är jag sjukt imponerad att tiden finns till dessa inlägg alla gör, vare sig de är me smink, hundar, kläder, gaddningar, ungar. Hur hinner man de me småkids?

Eller så är det i min koncentration felet ligger.
Klarar helt ärligt inte av att bara "sätta mig lite snabbt" och skriva ner ett inlägg, springa ifrån 14 gånger och ändå hålla reda på vad jag sysslar med.
Nog svårt att hålla tråden fast Mario gått o sova, det snurrar helt enkelt alltid för mycket i planeten med alla dessa "ska bara" och planeringar och "borde göra"... Inge negativt alls. Nånstans i mitt virrvarr kan jag ändå vara sjukt effektivt och jag gillar helt enkelt inte att bara sitta still, även om jag trivs hemma och inte har behov av att flänga runt på kvällarna.

okej, gick inge vidare idag med bara en sovstund för mario. han däckade i bilen på väg till kullen (20 min vila ca) och sen var kvällen förstörd. Uppe och svamlade till efter 23.
Det där med att ta upp han tidigare på morgonen funkar Inte. Dels för att jag helt ärligt inte orkar och för att på morgonen har han som en inbyggd klocka. Vare sig han somnar 21 eller 00 vaknar han vid 07-08. Får helt enkelt kämpa några eftermiddagar och Inte låta honom sova.

Nej, nu ska jag sova. Haft middagsbjudning här ikväll, riktigt mysigt men nu börjar jag vara trött!

Bröllopsfest i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni får kul ikväll=)



Ja visst är det helt sjukt tråkigt att inte kunna handla när man väl hittar något man vill ha. Men dessa nya pengar dyker ju som du säger alltid upp =)

Men bättre en slösamaja än en snålis, ingen gillar snålisar

2011-08-20 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback